måndag 2 november 2009

Jag är hemma!

Näee då, jag har inte åkt iväg och fött barn om det nu är någon som undrat var jag hållit hus i ett par dagar. Känner verkligen att jag INTE har något att skriva just nu och jag gör inte många knop på en hel dag.

Tyvärr är barnens höstlov redan slut, det har varit så skönt att inte ha någon tid att passa på morgonen och trevligt med sällskap på dagarna även om jag har tyckt lite synd om dem som inte har fått gjort så mycket annat än att "bara" vara hemma.

Egentligen borde jag försöka sova för klockan är runt 24 men det är så svårt när jag inte kommer till ro. Jag var duktig och gick och la mig vid 21 men efter en och en halv timme gav jag upp. Var nära att somna men "slocknade" aldrig helt så då gick jag upp och nu sitter jag här och skriver ett skittråkigt inlägg.
Om jag ändå skulle försöka igen då, att krypa ner i sängen.
I morgon kommer "Jesus" är det sagt, för tusende gången, det ska bli spännande och se om det är sant.

Inga kommentarer: