lördag 31 oktober 2009

31 oktober är här!

Det där datumet som man har väntat på i exakt NIO månader. Inte för att jag någon gång haft några förväntningar om att föda på utsatt datum men nu är det ändå här och det känns konstigt. Nu kan den lill* verkligen komma när som helst, helt otroligt.

Dagen har bjudit på strålande höstväder med sol och klar luft, underbart jaktväder. Svante och jag var med ut på rådjursjakt på förmiddagen, Svante stod på pass med G. Jag såg inget men jakten var på väg mot mitt håll när hunden stannade och sprang tillbaka. Jo, jag såg ju en sork, alltid något, ha-ha. Efter det drevet så grillades det korv och efter det åkte S och jag hem, kände att det räckte för mig. Var ganska trött så jag läste lite och sen somnade jag en timme.

Nu ska vi snart äta (igen) så jag slutar här. Här blir det inga långa inlägg direkt men som jag brukar säga; bättre lite än inget!

Inga kommentarer: