onsdag 7 oktober 2009

HA-HA-HA!

Läser på Aftonbladet.se om mannen som håller på och provar om han kan få mjölk i brösten, så att han ska kunna amma sitt barn. Nu har han försökt i en månad och inte fått fram någon mjölk men därimot har han fått yppigare bröst. Ha, ha, ha! Jag kan inte göra annat än skratta. Måste han köpa BH nu?

Idag har jag varit till Viken och lunchat ihop med mor och far, alltid lika trevligt att träffas och alltid lika god mat på "Lilla blå". Efter maten gick mamma och jag och inhandlade doppresent till Alvar som snart ska döpas och sen gick vi och handlade mat. Nu har jag ingredienser så jag kan fylla Fredriks matlådor ett tag framöver. Känner mig som världens sämsta fru de dagar jag är så lat att jag inte ens orkar göra mat till honom. Eller sanningen är egentligen att min hjärna går på sparlåga vad det gäller att komma på bra maträtter men som sagt nu har jag många alternativ framöver.

Inga kommentarer: