torsdag 29 oktober 2009

Går i väntans tider........

...........är det jag BOKSTAVLIGT talat gör just nu. Dagarna känns oändligt långa och nätterna med för den delen. Längtar efter ett varmt bad men "Jesus" har inte kommit än. Varför utbildas det inte fler rörmokare för? Det verkar ju finnas hur mycket jobb som helst. Igår när Fredrik kom hem var han beredd att dra upp en slang från källaren för att stilla mitt badbehov. Men då var jag alldeles för seg så jag avböjde.

Som sagt var jag rejält trött i går eftermiddag och jag vet inte om det var sprutan som gjort att jag var helt slut eller om det var det faktumet att jag och N var med barnen och kusin K till Oktobermarknaden i Viken på förmiddagen. Tror nog själv att det var en kombination. Idag har jag annars inte känt något annat av sprutan än en svullen arm och att det gör ont som ett blåmärke ungefär.

Pratade med pappa förut och han hade skjutit en udda sextaggare i Finland och Magnus en "vitsvanskalv", stort GRATTIS till bägge...men....jag vill också vara där!!! Det är verkligen något speciellt med Finland och Koskis och alla jakter och middagar med trevliga människor. Saknar det verkligen!

Nu ska vi snart äta kvällsmat så det är bäst jag fixar fram lite.
God kväll på Er!

Inga kommentarer: