måndag 7 mars 2011

Hoppsan!

Något hände igen.....tiden rusade iväg. Idag fick jag hem min nya dator men av olika anledningar så kommer jag nog inte skriva på en vecka. Vi ska ju på semester......och tjuvar gör sig inte besväret att komma hit, för huset är bebott av en annan familj medans vi är borta:)

Kanske kan försöka få till några inlägg från Schweiz men kan inte lova något. I morgon flyger vi och jag är ganska lugn faktiskt, bra va?
Har packat väldigt lite, brukar annars ta med mig alldeles för mycket så nu tänkte jag verkligen inte ta med för mycket kläder. Sängkläder och handukar ingick i boendet så det är ju kanon!

Snart kommer mamma och pappa hit med Rebecka hon ska också med, roligt, roligt!
Vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha de´ nu så jättebra!!!!!!!!
Kramar Pia

Fredrik sa...

Vi har det bra!