tisdag 1 mars 2011

Vad göra?

Har kommit fram till att jag måste bestämma mig för vad jag ska göra i framtiden. Jag tror att det till slut lutar åt att jag börjar plugga till hösten. Vill egentligen så mycket annat men känner att det är svårt att klara av det ekonomiskt. Vi står vid ett vägskäl och vet inte hur vi ska göra.....
Är i alla fall så glad över att jag mår ganska bra vad det gäller Svea. På något konstigt sätt känns det mycket bättre nu när knappen är borta. Hon är ju ingen storätare men nu har jag bara ett alternativ var hon ska få maten (läs MUNNEN) så faller saker och ting mer i sin ordning. Hon erbjuds mat som alla andra barn och vill hon inte ha vid ett tillfälle så äter hon (oftast) mer nästa gång det är mat. Hoppas nu bara att det kommer kännas bra att åka till Schweitz. Tittade på Tina Thörner i går när Malou intervjuade henne. Det hon sa gav mig så mycket hopp och hade så bra saker att göra för att bli av med det man har inom sig som varit jobbigt. Vilken härlig tjej alltså!!!! Hoppas hon vinner Let´s dance!

Inga kommentarer: