måndag 28 februari 2011

Träning ikväll.

JA, i kväll sticker jag till L-hammar igen om det är någon som vill hänga på?!
Är egentligen väldigt trött efter att ha sovit dåligt i helgen när Svea inte sovit bra. Hon har varit hostig och snorig och ledsen. Natten till idag har jag i och för sig sovit som en stock men bara av den anledningen att jag sa åt Fredrik att se till Svea under natten. "Fin" bild på mig och F.

Näe, vet inte vad jag ska skriva mer än att helgen var bra. På fredagen sov både Elis och Svante över i B-måla så vi fick en kväll med "bara" Svea, vilket var jättemysigt. Lördagen åkte vi en sväng till Fogelvik och käkade lunch ute, som Isabelle hade ordnat med, så gott! Efter det drog Svante och jag till Viken och handlade ingredienser till planksteken som vi åt på kvällen, det blev jättegott!
Och igår söndag åkte mamma, Christel, Mikaela, Jennifer, Svante och jag på 3D-bio i Gusum (igen). Vi såg fantastiska Avatar.
På kvällen kom Mika hit med den fina tavlan jag köpt av henne. Jag ska ta ett kort på den och visa er någon dag.
Hej svejs!

Inga kommentarer: