torsdag 3 februari 2011

Tre frågor....

1. Vem hjälper mig att beställa och installera en ny dator, måste ha en NU!!!!!

2. Ska jag tatuera in mina barns namn, typ så här: Svantelisvea, på min vänstra underarm?

3. Finns det någon av mina bloggläsare som skulle vilja gästblogga hos mig?

Har även andra frågor och funderingar i mitt huvud just nu men de får vänta innan jag ventilerar dem här.

Både jag och Svea har blivit förkylda igen.....=Svea äter som en pippifågel (hej då matlust!!!), varför kan inte jag drabbas av det också???;)
Jag är väl (peppar, peppar) inte sååå dålig än men det som oroar mig är att det är i näsan det förkylda sitter och det har börjat knäppa i den igen (bihålorna). Har kört med väldigt mycket nässpray idag för att försöka förebygga ett utbrytande igen. Hade ju tänkt att åka till L-hammar och tränat ikväll men törs faktiskt inte i fall det blir värre.

Tyvärr blir det inte bättre än så här idag och får jag inte tag på en dator snart får jag nog lägga ner det här med bloggeriet:(

6 kommentarer:

Björköborna sa...

1. Jag kan hjälpa dig med en dator, plätt lätt.

2. Har tänkt på det där och jag skulle nog välja en annan plats än underarmen.

3. Jag kan inte gästblogga. Jag kan ju inte ens blogga i min egna blogg :(

Puss och kram, krya på er!!!

Mia sa...

Hej!
1. Vad gäller datorer,är jag helt fel person..
2. Snyggt och häftigt, men tänk på att i vissa situationer bör man kunna unvika en tatuering (även om den symboliserar det bästa och mest värdefulla man har), Skuldran är mitt tips. Gör inte så ont där heller...
3. Inte jag...

Kram vännen.

Anonym sa...

Ulf kan hjälpa dig. Jag tycker inte du ska tatuera dig mer. Jag kan inte blogga för jag har inget att berätta. Puss och kram från syster yster

Anonym sa...

..Jag tycker inte heller att du ska tatuera dig

Anonym sa...

Tatueringar är ju bara dumheter som man aldrig blir av med! Specialbeställ istället ett smycke till halsband t.ex. av en nybakad guld/silversmed, som jag känner!
Kram Nettan

Anonym sa...

1. Göran kan...
2. Klart du ska tatuera dej - om det känns rätt!
3. Finns det säkert nån som kan! Men inte jag.

//Kram Sara E