fredag 18 februari 2011

Allt är som vanligt:)

Ni kanske tror att jag går hela dagarna och tänker Svea har ingen knapp men så är det inte. Och det beror ju på att vi inte använt den på väldigt länge. Dock kommer jag på mig själv när jag ska lyfta henne, att hon inte har den på magen längre och att jag inte behöver ta extra försiktigt just där den satt. Och det är konstigt, tomt och samtidigt JÄTTESKÖNT!

Idag vaknade hon med feber men än så länge har hon ätit som hon ska och är igång (med en panodil i kroppen).
Igår var jag på förädrarmöte i VÄRLDENS bästa skola, alltid kul och välkomnande att komma dit. Vi i styrelsen berättade lite om kommande byggplaner. Vi har det angenäma "problemet" att vi har många barn, vilket annars är ovanligt för en landsbyggdskola. Vi går verkligen mot strömmen och det är fantastiskt roligt, kan jag lova. En levande landsbyggd är superviktigt tycker jag! Svea
En lycklig nybliven fru (vi firar 10 år som gifta på min 40-årsdag i höst!)

Vackert vinterlandskap.
Har ju glömt att berätta att det är till Schweiz vi ska på en semestertripp och det ihop med våra goda vänner familjen Wikner. Ska bli sååå kul, även om jag redan är rädd för flygresan.....men jag brukar ju flyga med Göran så jag förstår egentligen inte mitt problem;))))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag längtar så himla mycket till Schweiz! Jag har fått ledigt från alla mina lärare nu så det är helt lugnt! :)
Kram Rebecka

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Härligt Becka!
Det ska bli så kul och skönt att ha dig med!
Kram!