tisdag 1 februari 2011

Tisdag!

Åter är veckan i full gång och jag gör inte så mycket mer än att tar hand om hushåll och barnen.
Mamma och pappa var här och hälsade på mig idag och jag gjorde mat till dem. På eftermiddagen sov Svea och jag tog mig en liten tupplur också, var så trött (av olika anledningar.)

Igår var Svea och jag med och hjälpte Fredrik att flytta bilen, när han flytta maskinen. Nu är han någonstans utanför Ringarum och hugger. Där lär han vara ett tag för det var först gallring och sen 3500 kubik slutavverkning, så han har nog att göra.

Idag har snön smällt ganska mycket och asfalten börjar komma fram på Långrådnavägen. Längtar såååå, efter att komma ut med barnvagnen. Ett plus till är att det börjar sakta men säkert bli ljusare på kvällarna....det finns hopp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att du finns för oss alla.Kram Mor

Mia sa...

Härligt att "allt rullar på" !!!!
Dax för en Spa-Em snart? Lite lyx i tillvaron... saknade dej i måndags. Fick ingen träningsvärk,jag föredrar pilatesbollen... Kramizzzzar