söndag 30 januari 2011

Ingen uppdatering på länge....

....och anledningen är inte att jag är sjuk, att det går dåligt med Svea eller att det inte händer något, utan snarare tvärtom! Jag mår bra, det går bra med Svea och det händer massor hela tiden. Svea har fortsatt äta bra och det gör min vardag både lättare och roligare kan jag lova:)

Dagarna går och hon blir klokare för var dag. Hon kan säga Elis och Svante, mamma och pappa med lätthet. Det är så otroligt roligt att höra.

I fredags var jag på Björkö och hälsade på mor, far och Christel. En rolig dag!
Svante och Elis var med kompisar hem så jag hade ingen tid att passa. Kvällen tillbringade vi med Svea, åt och drack gott! Det är faktiskt härligt att kunna ägna sig åt ett barn i taget någon gång ibland.

I morgon är det träning som gäller igen och jag måste komma i gång med min viktminskning. Har legat på samma vikt länge nu så nu är det dags att vandra neråt återigen. Kämpa, kämpa!
Man får beta av några kilo här och några kilo där när andan och inspirationen åter är tillbaka:)))

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jätteskönt att "höra"!!! Mycket glad för din (er) skull!!!
Ha det gott!!!
Kramar Pia

Anonym sa...

Härligt att höra allt detta.

Anonym sa...

Från Mor Kram

Anonym sa...

Kul att du uppdaterade igen! Kör hårt med träningen. I augusti hänger du väl med på Midnattsloppet? Kram Sofie yster