söndag 6 februari 2011

Mat i skogen smakar underbart!

Mitt växthus har verkligen sett sina bästa dagar för nu har det även blåst i kull och i stort sett varenda ruta är trasig. Jag gick och tittade på det i eftermiddags och det var ingen rolig syn , jag kommer att ha att göra med att plocka upp allt glas:(((( Isa poserar dock gärna framför;)
Nåväl, vi hade i alla fall en trevlig stund nere i Fogelvik med Isabelle, Daniel och Doris.
Svea (och även grabbarna så klart men allt är ju så nytt för just Svea) tyckte det var jättespännande. Efter en stund somnade hon i mitt knä (det var sovtid för henne) och det kändes så bra att hon fick sova ute och verkligen få frisk luft. Killarna fick åka "bob" efter skotern som de älskar och vi andra satt kvar och pratade.

Mysigt va??? Svante och Elis grillar pinnbröd, Doris käkar hamburgare och Isabelle ser till att det inte bränns vid.
Isabelle fixar med maten. Jisses så gott det blev. Pinnbröd, falukorv, hamburgare, potiskroketter samt wokgrönsaker och rester från maten vi åt igår "stektes". Så härligt att äta i skogen.

Doris, Isabelle och Daniel, tack för idag!
Vi måste försöka komma iväg på någon semester ihop igen för jag tycker vi har så roligt när vi träffas:)))


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad härligt det ser ut. Men var är all snö? Kram Sara