fredag 25 februari 2011

Fredag!

Nu är det återigen fredag och vi tar det lugnt. Svea är lite snorig och gnällig men annars är allt som vanligt. Svante har beställt plankstek tills i kväll så det ska vi åka och handla ingridienser till senare idag. Jag hoppas på att Fredrik kommer hem lite tidigare idag, för Svea har sovit ganska dåligt inatt så jag är ganska trött:(
Skulle vilja ta tag i och mocka ut hos hönsen också men det är lite bökigt att komma intill med en skopa, men jag kanske får flirta med någon trevlig bonde i helgen, som kan hjälpa mig;) GÖRAN;)! Tre gosungar myser och spelar spel:)
Svea, SITTER på datorn (en som inte används).

Och ligger platt på mage (som hon numera kan efter att knappen är borta:)


Men det går ju och sitta också!
Jag och Sveisgumman!
Nu ska jag plocka i ordning här i fall det dyker upp några kusiner:)




1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha.....hon e´ ju en riktig datahacker lilla Svea!!! ;o)) ;o))
Kramelikram Pia