måndag 14 februari 2011

Kanske, kanske....

....blir Svea knappfri på onsdag:) Vi ska in till doktorn och han får göra en bedömning om vad han tycker. Själv tycker jag det är en självklarhet att ta bort den i och med att vi inte använt den ordentligt sen den 17 december. Gav henne kanske 4-5 gånger i den mellan jul och nyår men i övrigt INGENTING! Det vore helt fantastiskt om så blir fallet (att ta bort den alltså). Ni kan inte förstå känslan att i så fall ha ett helt "vanligt" barn utan några som helst hjälpmedel för att matas.Jag och Svea i Åre, fem minuter innan hon började gråta konstant i flera timmar (öroninflammation).
Den här "resan" har varit lång och tuff men nu med facit i hand så känner jag att jag är stolt över att vi fixade det! Måste komma ihåg att ta några bilder på henne med knappen, ifall den försvinner så att vi har att visa henne när hon blir äldre. I hennes bok som jag skriver upp vad som har hänt, vikt, längd och tänder tex, finns ett kapitel som heter mat. Jag har inte orkat skriva mer än två rader......skulle kunna skriva en hel bok om det.....men skulle så gärna vilja skriva ner det så att hon själv kan läsa när hon blir stor.
En tuff brud:)

Jag återkommer på onsdag (förhoppningsvis) med hur det har gått.

Inga kommentarer: