onsdag 4 december 2013

Om...

...det mot förmodan är någon som undrar hur det gick på VC igår, så kan jag säga att det gick bra...så pass bra att jag fick höra igen att det inte är något FARLIGT!!!!! Men doktorn, skulle skicka remiss till sjukhuset för ett 24-timmars EKG men det var bara för MIN skull, så jag kanske kan bli lugn och inte för att hon trodde att det skulle visa något avvikande (förutom dubbelslagen då :)
Vi fick med ett dubbelslag på EKG:t som togs och hon visade och mätte så att jag ska förstå vad det är som händer. Superbra läkare var det iaf. Blodtrycket var också bra 115/60, så där är jag ju nöjd :)
Förkylningen är det dock lite skit med. Är inte så dålig att jag behöver ligga till sängs men så fort jag anstränger mig börjar jag hosta, så denna veckas träning blir det inte mycket med.
Nu är det lunch till Fredrik och Bengt men jag undrar var de håller hus????????

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt iaf att du får göra ett 24-timmars. Krya på dig o försök bli frisk till nästa onsdag kanonroligt pass idag o han ska vara där nästa vecka också.
Kram Annie

Anonym sa...

Hej vad bra att att du får åka iväg pålite mer uppkoppling så att du slipper att oroa dig mer kram Lotta

Filosofie sa...

Skönt att du fick träffa en vettig läkare som kunde förklara dina dubbelslag. Kram

Anonym sa...

Tack för ER omtanke Annie, Lotta och Sofie. Vi får hålla tummarna att allt är ok, kramar tillbaka!