onsdag 25 december 2013

Sen JULhälsning.

Här kommer ett snabbinlägg från mig. Julafton var helt fantastisk bra, morgonmys (grötfrukost hos världens bästa Nettan och Göran), sedan eftermiddagsmys innan den snälla tomten kom och vet ni vad jag fick FEM  julklappar. Av Svante och Elis fick jag jaktvantar och en porslinstomte (blir så rörd av deras omtanke) av min älskade make fick jag lite mer arbetsrelaterade saker.....TVÅ röjsågsklingor och en huggarhjälm....Ja, jag erkänner jag önskade mig faktiskt en ny hjälm :) :) :)
Kvällen avlöpte i lugnets tecken, vi åt tittadepå Vildsvinsfeber 5, samt gamla filmer från när barnen var små.
 
Fin-fin julafton med andra ord :)
 
 Vi har hand om farfars Matilda medans han är i Åre...det går verkligen ingen nöd på henne kan jag säga och nu är jag mer än någonsin sugen på en tax.
 Svea, Matilda och jag.
 Min nya fina hjälm (visiret är ej monterat ännu)-
 Matilda och Fredrik
 Elis och Svante hade köpt ett skjutstöd till Fredik....hmmmm, det kanske var till mig de skulle köpt ett, eftersom de "lekte söder" mitt fina som jag fick av Sanna och Connie när jag fyllde 40...
Svea i sin nya fina jacka som hon fick av "Björkötomten".
GOD fortsättning!

Inga kommentarer: