onsdag 18 december 2013

Skönt när Svea är hemma :)

Hemma idag med!
 
 Jo visst får man passa på att njuta av livet lite extra när jag har söta Svea hemma. Igår hade hon ju lite feber. Idag tror jag att hon kunnat gå till dagis men tyckte hon var lite varm i natt också, så hon fick stanna hemma idag med. Hur eller hur så är det så roligt att umgås med detta underverk :)
Jag har även varit och klippt mig och då var hon med Fredrik i skördaren.
 Så här blev frisyren...kort och ljust.
 Svea leker lucia....lite fel kläder kan man tycka.
 Två snygga blondiner....ha, ha, ha!
 Svea står framför spegeln och borstar håret....varken första eller sista gången kan jag tänka mig ;)
 Mmmmmm....så ska hon borsta mitt nyklippta hår också.
 På eftermiddagen tog vi på oss  varma kläder och gick ut. Svea ville cykla och hälsa på världens bästa Nettan och Göran. Där är man alltid välkommen så jag fick kaffe och Svea saft.
 Jag vet att man alltid tycker att sina barn är söta men den här sötgröten kan man inte sluta pussa och titta på.
Har på mig min gamla U2 t-shirt från deras Zoo tv Tour (1992). Christel och jag gick på dem två dagar i rad, i Stockholm. Så otroligt bra det var. Glömmer det aldrig!

Jaha, det var alles för idag. Väntar på att man och Elis ska komma hem, blir att fira Svante lite ikväll i stället för i går.
Hej!

3 kommentarer:

Filosofie sa...

Jag var också med på den konserten! Mycket bra. Vad snygg du blev i håret! Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Jag funderade på det Sofie. Jag har för mig att du var med ena dagen eller var du med båda dagarna? Tack för komplimangen, kram :)

Lina eller Karro-det är jag! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.