måndag 2 december 2013

Vilken härlig lördag det blev!

Oj, vilken lyxlördag det blev :) Som jag skrev i det förra inlägget blev vi bjudna på middag av våra män. Till förrätt blev det "heta räkor" (jättegott) och till varmrätt bjöd de på plankstek, till efterrätt blev det glass :) Jag tror att ALLA var nöjda, vi tjejer, våra duktiga män och våra härliga barn. Svea lämnade jag ju hos Christel och Magnus och hon hade haft det jättekul.
 På "Utkiksberget" på Björkö, tre glada tjejer.
 Hemma hos mamma och pappa på "Tallviksudden".
 Pia, mor och far.
 Så här glada var gubbarna när vi kom hem.
 Och alla barn....Linneá saknas visst
 Heta räkor till heta damer........
 Oj, vad de pysslar och står i.
 Tobbe var en fena på potatisen och tomaterna :)

 Min make häller på majs....men glömde en planka ;)
 Skål Annie och Lotta.
 Skål Pia och Karolin.

 Oj, vad de sjöng Tobbe och Annie.
Detta måste vi snart göra om för det var så roligt!

Idag är jag inte så jättepigg, har ont i bröstet av hosta och ett hjärta som hoppar och far. I morgon ska jag till VC.....är lite nervös...
Vi hörs!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på vc hoppas de hittar nåt så du slipper ha det så där.
Kram Annie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Ja, jag både hoppas och inte att de hittar något....tänk om det är något farligt? Tyvärr tillåter inte min hals/bröstkorg någon träning än, det verkar ju annars vara det enda som hjälper, samt umgås med trevliga väninnor ;)Så vi måste träffas snart igen :) Kram K.

Anonym sa...

Hej tack för en jätte trevlig helg
även om söndagen var väldig seg hoppas att det går bra på vc kram Lotta