torsdag 13 mars 2014

Fikapaus med Svea :)

Idag vänner, har maken, Svea och jag varit i Sörping och Norrköping.Vi skulle in till stan för att hämta reservdelar till traktorn som Fredrik ska försöka få igång. Tyckte det kunde vara kul för Svea att få följa med mamma och pappa på en liten utflykt. På vägen "upp" stannade vi och fikade på kondiset i Söderköping, gott med förmiddagsfika och så mysigt att ha Svea med oss. Efter det for vi vidare till Häggbergs och hämtade mängder med traktorsaker.

 PysselSvea är i farten!

 Lite mys innan vi åkte.
 Så här ser jag ut i kroppen nu...om någon undrar ;)
Väl hemma var jag och hjälpte en granne med en kalvning. Vilken ära att få det förtroendet!
På eftermiddagen var jag hos Mia på ROSENSERIEN för en välbehövlig massage. Har flera presentkort som jag varit dålig på att utnyttja....tur att Mia ringer och är "på" så att man kommer iväg. Så SKÖNT och så DUKTIG är hon, vill varmt rekommendera henne :) Svea var med mig på massagen och skötte sig exemplariskt :) Så det har varit en skön dag på alla sätt och vis (om än något "lat") men det gäller att passa på att vara med Svea för hon växer så det knakar (kanske inte så mycket fysiskt men psykiskt ;) )

Ikväll ska vi mysa till det lite med GODA rökta räkor från Mossebo Gårdsbutik och Rökeri, så jag ska snart skala räkor och hoppas på att Fredrik snart är hemma :)
Var rädda om ER!

Inga kommentarer: