söndag 9 mars 2014

Sköna söndag!

Vilken vårdag! Underbart varmt och skönt med en värmande sol :) Vi har faktiskt varit ute mestadels av dagen. Mathilda har varit hos Svea och Svante har varit i Fogelvik. Vi var i Käggla och utfodrade och sedan åkte vi till Härad (igen) och grillade. När vi kom hem så lekte barnen ute (med Isa) och Fredrik och jag tittade på :) Nu håller jag på med lite käk och Elis och Svea har gjort chokladbollar och Svante bakar kladdkaka. 

 Nettan lär Svea vika pappflygplan (som hon i sin tur lärt sig utav sin far).
 Vilka söta flickor!

 I skogen i Härad.
 Vilken reklam för Agria vi gör (utan att tänka på det).
 Korv och pinnbröd.

 Idag såg vi hjortarna på Nordsvedsendengärdet. Men de sprang iväg när jag kom. Tittar du noga (eller förstorar bilden) kanske du ser dem :)
 Mina fina gröna, rosa, turkosa och bruna ägg. Jag tänkte sätta igång äggkläckaren i vecka.
Mathilda och Svea leker med Isa. Hon är världens snällaste hund och gör allt de säger (även om hon inte vill).

Hoppas ni haft en bra helg! Hej!

Inga kommentarer: