måndag 30 juni 2014

Semester!

Jamen, nu har jag bara bestämt mig för att HA semester!!!! Det är ju ändå inget väder för eventuell andraskörd, så varför inte njuta av lite ledighet ihop med barnen och maken! Naturligtvis har vi ju ladugården att sköta men det går ju så fort där att det ändå känns som semester:) I eftermiddag har vi varit på Ekön och käkat på restaurangen där, samt spelat minigolf. Vi käkade våffla med sikrom till förrätt och lövbiff med pommes till varmrätt.Våra "bästaste" (bra ord det där Christel och Sofie ;) ) BARNVAKTER Nettan och Göran hängde med oss :) KUL dag med andra ord!!!
 Svea älskar räkor och har lärt sig att skala själv :)

 Lite "märssmällovs"till efterrätt.
 Faktiskt lite sol på altanen ikväll.
Klicka på bilden ovanför, så får du se Svea live :) 


 Min bästa (och snyggaste) syssling Malin och jag i Finlandet.

 Hur kan det komma sig att Svea börjat med putande läppar (REDAN!!!!) Mathilda har lärt mig sa hon när jag frågade :)
 Ekön! Mitt gamla jobb!


 Göran vann minigolfen, här ser det dock ut som om Svea ska slå till honom i knävecket.

Syskonkärlek!

Ha det bäst!

Inga kommentarer: