fredag 20 juni 2014

Trevlig midsommar!

Jag vill härmed önska ER en härlig midsommar! Vi är ensamma hemma i Stjärneberg, tittar till djuren, äter, bakar och tittar på Raskens. Här kommer lite bilder från "sommarstället" och från idag.

 "Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv....."

 Svea kikar på brorsorna.
 Svea tar kort på oss!
 Härligt!
 Spela sverigespelet är roligt tycker hela familjen.
 Min fina, fina midsommarflicka!
 Inviterade djuren förut...det "ramlar" ut nya kalvar:)

 Idag hade det kommit en ståtlig herre till Stina i Liljestad. Hoppas nu att hon snart blir villig så att det blir några söta kattungar i sommar. Måste vara Svens farsa för han var så grann och "RÖD"!
 Tam och go var han också!
Så här såg det ut på ena foderbordet när jag tittade in förut. Mätta och belåtna djur!
Hoppas ni har en skön midsommar!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig oas ni har!!!Kram Annie

Anonym sa...

Tack för dina kommentarer Annie! Ja, men visst är det skönt att ha en liten oas och ER är GRYM ;)Ni måste komma och hälsa på i sommar. Kramar!