torsdag 6 november 2014

För att må dåligt....

.....så mår jag ganska bra ;) Min näsa (med dess innehåll) känns "sådär". Blir att pilla i sig en ipren och sedan dra till ladugården......

Gårdagen, efter ladugårdsjobb, tillbringade jag på Björkö, underbart att få träffa mor och far. Vid 15,15 var jag på utvecklingssamtal för Elis, han har gjort stora framsteg och det var extra kul att höra.

Efter det åkte jag till ladugården och hade ut 2 ensilagebalar.

På kvällen var jag på Jennies superroliga gympa (kanske inte borde men jag mår ju så bra psykiskt när jag tränat) och det gick faktiskt väldigt bra trots att jag under nästan hela passet stod under en fläkt (i taket)......inte det mest optimala med tanke på bihålorna.

Nu är det bara "att bita i det sura äpplet" och ge sig ut i regnslasket/snöblandningen.....brrrrrr!
Ha en bra torsdag!

1 kommentar:

Filosofie sa...

Du är duktig! Kram