måndag 17 november 2014

Gråtrist morgon!

God Morgon!
Idag är jag hemma med Svea igen, börjar klättra på väggarna snart. Har nästan inte varit utanför dörren sedan i fredags (med undantag för handling i Viken igår). Jag undrar hur man ska göra, när kan Svea gå tillbaka till förskolan???? Hon har ju varit pigg hela tiden (bortsett från förra tisdag eftermiddag och lite i torsdags när vi jagade.) Annars full fart och jag är jätteglad att det är så. Inte blev det så många prickar heller och knappt några i ansiktet.
Tack för det!
Igår hade Svea en kompis här som också "vill ha" vattkoppor. 
Annars har jag som sagt inte gjort så värst mycket, längtar efter jobb, träning och jakt.


Den här stora svampen (inte en aning om vad det är för svamp) hittade jag och min man i somras. Genast började vi pimpa den. Visst blev den fin? Alltså, Fredrik och jag kan ha så vansinnigt roligt ihop. Nyss pratade jag med honom i telefon (han är på väg till skogen/skördaren) och vi skrattade oss igenom samtalet, för att både han och jag sa roliga saker :D Härligt att man kan ha så roligt ihop efter 18 år tillsammans (just det, på min födelsedag så hade vi 13-årig bröllopsdag, grattis till OSS!)
Nu ska jag snart börja med lunchen (korvstroganoff). Ha en bra dag!

1 kommentar:

Filosofie sa...

18 år! Det imponerar. Men du är ju Kulolin så jag förstår att Fredrik tycker du är rolig. Kram