lördag 8 november 2014

L*Ö*R*D*A*G*!

Nu sitter jag och dricker ett glas vin och väntar på att att "någon" sätter igång med maten ;) Ibland blir jag så galet trött på att det bara är JAG som vet hur detta kök fungerar......klockan 20.00 är det Kajsa Grytt på "så mycket bättre" så tills dess måste maten ligga på faten. Tror jag ska tappa upp ett varmt bad till mig så länge......

 Hittar mycket roligt när jag städar och packar.

 Sven och Svea (inte svan) myser ihop. (Cicci du känner igen stolen va???)

 Svea sover på katten,


 Tog några bilder på oss och vad vi skrattade när vi ser att Fredriks huvud ser dubbelt så stort ut som mitt :D :D :D

Idag har vi kört balar, Svea är så tapper och åker med utan att klaga. Hon åkte med Fredrik i New Hollanden och jag körde (den bästa) Puman. När vi var på "Grännes" och och hämtade bal passade vi på att åka till Statoil och tanka traktorerna :) På eftermiddagen åkte vi åter till Viken och hämtade ut paket till grabbarna på Fyren. Köpte med oss kebabrulle hem.....åt en halv och blev helt "kajko" i magen, inte bra.
Nä, det verkar inte bli någon mat så jag måste väl ta tag i det nu. Ha en skön lördagskväll!

Inga kommentarer: