måndag 3 november 2014

Högintensiv dag med bihålekänningar!

Näe, det är inte kul att ha ont i bihålorna (just nu vänster sida från överkäken upp i pannan). Trots detta har jag inte suttit direkt stilla denna dag. Började dagen med ett härligt cirkelpass på HB, kanske inte det bästa för att bli frisk.....men men skönt var det :) Efter det hem för att dricka kaffe samtidigt som jag betalade "tusen" fakturor. Åkte sedan till Viken igen för att besikta bilen, hade också plockat ihop 7 Icapåsar med kläder som jag åkte och lämnade till klädinsamling innan besiktningen. Känner mig ändå nöjd, då bilen gick "igenom" med blankt papper....trodde jag faktiskt inte ;)
Nu blir det lunch och en ipren och efter det bär det av till ladugården. 
Ha en skön dag!
 Kära mor, Svante och jag!
För att chocka ER lite kan jag säga det att jag tränade 4 gånger förra veckan. Tre gånger på HB och en gång hemma (snabbpromenad i mörker, vad kul det är med "Runkeeper") :) Kanske jag är på G nu om bara inte bihålorna blir värre :)

Inga kommentarer: