tisdag 4 november 2014

Köttfärslimpa..........

....har jag i ugnen, världens enklaste att göra och hela familjen älskar det :) Svea hjälper mig just nu med att skala potatis, jag är din hjälpreda mamma, säger hon :) Tur att jag har någon i familjen som gillar att hjälpa till frivilligt, både med matlagning och städning.
Dagen har varit okej, har inte "ont" i bihålan idag men känner mig inte helt 100. Gjorde ladugården som vanligt i morse. Idag sopade jag även foderborden och hade ut mineraler och kross innan ensilaget. Det är väl cirka 230 djur i ladugården så nu går det åt väldigt mycket balar. 
På lunchen var jag till Viken och tränade cirkelträning (igen). Det var skönt men som sagt känner mig inte på topp. På eftermiddagen var jag en sväng till Fredrik som hugger utanför Ringarum. Lämnade återigen mängder med kläder (i dag till Valdemarsviks värnort).
Var ytterligare en sväng till ladugården innan jag hämtade Svea.

 Bilen fick "blankt papper", jippi!
 Det fanns en tid då vi var så här unga....(jag 29 år).
 Stämmer precis ;)
 Så här fint blir det efter Fredrik.
 Hjälpredan :)
Det var allt.
KRYA PÅ MIG!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!! Kram Annie

Anonym sa...

Tack Annie! Kramar!