torsdag 12 januari 2017

Idag fyller Elis 14 år ❤🎁

Tänk va, att för 14 år sedan kom vårt mellanbarn till världen. En drömförlossning där han "ploppade" ut efter tjugo minuter på förlossningsrummmet. Allt gick så snabbt att jag inte hann med någon smärtlindring alls (de två andra har jag använt lustgas) men Elis födsel var helt magisk! Redan en halvtimme efter han fötts sa jag att han var ett mellanbarn, för detta ville jag göra om.....men det är en helt annan historia☺
❤❤❤

Idag tänkte jag inte åka till HB och träna men bokade in mig ändå på kortlekspasset.....tyvärr fick jag boka av förut då de ringde från Frita att Svea var hängig, så jag fick åka och hämta henne. Tror inte Fredrik hinner hem tills jag skulle behöva åka. Tanken var att Svea skulle följt med.....så kan det gå. Jag hann iallafall gå en timme PW med hundar idag, så jag har ju fått lite motion, alltid något (7).
Det var allt!

Inga kommentarer: