tisdag 17 januari 2017

Sjuk!

Näe, det händer inget kul här....jag är förkyld och har redan fått ställa in TRE träningstillfällen denna vecka....nu när jag verkligen var på G igen....Nåväl måste känna mig bra i lungorna innan jag börjar åter. Jag har dock gjort ladugårdarna idag men sen har jag "tagit det lungt". Var till Viken en sväng på em och skjutsade Elis till tandläkaren, under tiden åkte jag och handlade.
Så var det med det....törs jag tala om att jag nu när jag bara varit hemma och inte orkat något,  börjat titta på SKAM som alla pratar om....
God natt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kryakram/Annie

Anonym sa...

Tack Annie!
Idag torsdag känner jag mig bättre, tack och lov :)
Kram!

Filosofie sa...

Hur är skam då? Skulle vilja se. Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Törs jag säga det?????😉 en serie om 17-åringar helt i min smak. Säsong 2 var hittills bäst. Älskar det norska språket! Jag blev beroende och väntar nu å säsong 4. Kram!