fredag 13 januari 2017

Lite ynklig!

Svea åkte på värsta magsjukan igår och spydde hela kvällen sista gången runt 23.00.  Av någon konstig anledning var det jag som fick ta "jouren" inatt, Fredrik gick och la sig i sin säng och jag hörde att han sov gott hela natten.... lite irriterande  faktiskt!!!! Vi har sovit på en madrass vid tv. Det har inte blivit mycket sömn då jag helst vill vara vaken så det inte kommer kräks överallt. Så kanske max två timmars sömn är allt jag "fått"......känner mig även lite förkyld så humöret är INTE på topp!!

Svea verkar dock må bättre och hon har ätit lite fil och flingor, som hon visserligen fick lite ont i magen av (inte så konstigt i och för sig då magen var helt tömd).
Nu hoppas vi på att ingen annan i familjen får skiten (vilket inte är så troligt..)
Vi hörs....(och visst är det liiite synd om mig😉)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ,jättesynd!!! Krya på er!!
Magsjuka får man gnälla på hur mycket som helst faktiskt.
Kram Annie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Annie! 😁 Nu är det lördagsmorgon och Svea är pigg. Än så länge känner jag inget...men det kan komma fort 😯 ha det!