fredag 6 mars 2009

Fjällenraport!

Nu är vi som sagt i fjällen och har det bra. Tro det eller ej men jag hittade ett par pjäxor till mig igår och det var skönt vill jag lova. Jag hyr dem just nu men det går även att köpa dem för billig penning så jag tror att jag gör det. Idag har vi åkt enda fram tills nu så jag känner mig lite lagom "mör" i benen för tillfället. Glömde min sladd hemma till att ladda in bilder till bloggen med, så jag återkommer med det när jag kommer hem.

Annars är allt bra men jag längtar hem till mina pojkar, alla tre!!! Bara TVÅ nätter kvar!
Min hjärna känns helt tom så jag slutar här. Kort inlägg men bättre det än inget!
ZZZZzzzzzzzzzzzzzzz.........................!

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj "där uppe!
Härligt det låter med att åka skidor.Här är ju n
ästan all snö borta. Jag är oxå lite mör i bena,dansade salsa igår...kanon-kul!
Kör lugnt,så du kommer hem välbehållen kompis!
Kram