lördag 18 april 2009

Känner mig låg....

Har haft ont i huvudet i tre dagar, inte likt mig! Jag brukar nämligen nästan aldrig ha ont i huvudet inte ens efter en helkväll/natt när man har varit på fest och druckit både det ena eller det andra. Därför blir man lite orolig och låg.
Nu har Elis och jag i alla fall varit ute och fortsatt vår plantering i växthuset, idag slängde vi (läs jag) ner sallad, rosmarin, dill och citronmeliss, de tre sistnämnda från krukor man köper i affären. Har ingen aning om de kommer att klara de kalla nätterna men provar man inte får man ju aldrig veta:-)
Svante har varit på barnkalas idag, på busfabriken i Norrköping och Elis var inte sååååå glad när vi lämnade av Svante i Viken. Jag fick muta honom ganska mycket på hemvägen......men när vi väl var hemma har han varit som vanligt, glad!

Den som vill ha lite roligt kan gå in på den här sidan och titta på Fredriks och G:s vedprojekt!http://www.youtube.com/watch?v=rHAoZcCERME
Det ser väl fint ut?
Ha det!

Inga kommentarer: