torsdag 23 april 2009

Torsdag!

Idag hade vi vägarna förbi Ikea, det är ju inte varje dag man är i Linköping så då gäller det att passa på att handla lite. Köpte "flugsänghimmel", så vi slipper alla flugor som brukar infinna sig här på sommarhalvåret. Jag tycker om de flesta djur men just flugor är nog det värsta som finns, hellre tio myggor på kvällen än EN fluga på morgonen, när det börjar bli ljust ute! Det är sååå irriterande med en flugjävel i ansiktet, som väcker än. Men nu lär vi slippa det problemet och det känns skönt att vara förberedd.
Vi käkade lunch på Ikea och vi valde köttbullar och potatis. Det var verkligen många köttbullar, närmare bestämt 15 !!!!!!! stycken. Jag åt INTE upp alla och jag blev mätt som en plätt.
Eftermiddagen gav oss goda nyheter och nu är vi hemma och jag ska snart gå och lägga våra sötnosar!
See you!

2 kommentarer:

Christel sa...

Lunch så nära Chili och så väljer ni IKEA *förstår inte* ;)

Lina sa...

JAG VET! Helt galet...och inte nog med det....jag HATAR köttbullar med sega senor i, blä!