söndag 5 april 2009

FY FAAAN!!!

Nu hade jag skrivit ett jättelångt inlägg om vad jag har gjort VARJE dag den här veckan och vad händer....jag råkar komma mot en knapp så allt försvann....jävla skit! Det är så jag blir gråtfärdig.........och näe jag orkar faktiskt inte skriva om det...så långt var det!
Jag kanske får skylla mig själv eftersom det var så länge sen jag skrev och sen när jag väl anstränger mig MYCKET, så raderades allt. Det visar ju på att det är bättre att skriva lite och ofta än mycket och mer sällan. I will be back.........soon!

1 kommentar:

Mia sa...

Ja,förstår att du är förbannad! Tänk,det hade aldrig hänt om du skrivit med penna och papper...Tål egentligen att tänkas på,om man vill spara nåt till eftervärlden!Fast va fasen,man kan ju iochförsig spilla kaffet över pappret...
Längtar efter att få ta en runda och prata av sig lite snart,och bränna lite av det goda vi ätit i helgen! Kram