måndag 6 april 2009

Soliga måndag!

Idag har jag jobbat hela dagen och jag har hunnit med att städa två stugor, en toalett, målat rödfärg på en stuga och lite annat småpill. Dagen har faktiskt gått fort och varit rolig. Hela dagen har jag tänkt - Jag måste hinna ut och gå ikväll men när jag väl kommer hem skulle Fredrik åka till Skedshult och kolla på en svarv (kul va???) med G och allt blev försenat. Nu har jag läst god natt saga för barnen och mannen kom precis hem. Ringde till Mia och hörde om hon ska med ut och gå så nu sitter jag och väntar på henne och klockan närmar sig åtta!!!!
Idag fyller min kära mor år och så här såg det ut igår när vi var i Kårtorp och käkade god mat och firade henne! Grattis älskade mamma!

Så här vackert var det på himlen över G flygfält förra måndagen när Mia och jag var ute och gick. Nu är barnen osams...............så nu måste jag sluta!


Inga kommentarer: