onsdag 22 april 2009

Titta vilket vårtecken!

Här om dagen hittade jag dessa små sötnosar ute på Ekön. Är inte det vääääldigt tidigt? Har för mig om att vi plockade gullvivor till skolavslutningen men jag kanske har fel!? Jag blev i all fall lite snopen över dem.....och glad! Den här veckan har jag eldat och röjt ris på jobbet, det börjar bli fint och i ordning nu. På fredag får "säsongarna" börja att ställa upp sina vagnar. Det ska bli roligt att se vagnar på de nya platserna. Det har hittills varit en rolig vecka!

Näe, jag har inget mer att skriva, jag är ledsen!

2 kommentarer:

Mia sa...

Go´kväll!
Ja vilket vårtecken va!? Vi hittade faktiskt oxå gullvivor i fredags.Luktar ljuvligt!
Jo,ang. utflyktstipset...må tro man for dit när man bodde nära och suget satte in som värst...Sen i sommar kan jag rek. det lilla mysiga cafeét brevid-med hembakat! Och antikt och kuriosa. Saknar dej,MÅSTE GÅ snart!
Kram

Mia sa...

Jo,jag gissar på den som är närmast 40...!!!