tisdag 26 april 2011

Härlig påskvecka.

Vi har haft en bra och rolig påsk och ett mysigt påsklov. Det var till och med så att jag inte alls kände för att barnen skulle till skolan i morse, man vänjer sig snabbt att ha varandra omkring sig och det finns alltid någon nära när man vill kramas.Mitt HJÄRTA!På torsdagen kom faster Lina med familj på besök, fredagen fixade vi i trädgården och gjorde fint. Åt god mat på kvällen och myste.
På lördagen åkte vi till Björkö och käkade kanongod påskmat hos mor och far. På kvällen besökte vi våra sommargrannar i "affären" där även Nettan, Göran och Ussa var.
I söndags var vi hos Gunnel som fyllde 80 år, fick god smörgåstårta och helt oemotståndliga småkakor (jag som älskar småkakor tog av alla sorter:)

På kvällen kom Mia och Andreas (och barn) och Ulrika och Jonas. Vi grillade och pratade och drack säkert något glas rött för mycket men kul var det;) La mig dock alldeles för sent så jag var grymt seg i går men eftersom det inte var någon gympa på kvällen så gick Mia och jag en lång runda i stället.




Mina älsklingar!

Idag har det varit jätteskönt och varmt ute. Gick en promenad på fm men är inte helt bra i halsen så jag mår inte hundra. Känner att det sticker i lungorna och det ogillas skarpt.

Nu väntar snart nattning av barn och då blir det sedvanliga te och macka!


Inga kommentarer: