fredag 29 april 2011

Trött fredag.

Dessa fräsiga snickarbyxor har jag skickat efter från www.gardengirl.se hoppas nu bara att de är bra och bekväma. De skulle komma inom en vecka och jag tog strl 38 så vi får se om jag kommer i dem, annars kan det ju verkligen vara en ytterligare sporre att minska i vikt.

Oj, vad trött jag är i dag. Svea har hostat och snorat inatt och det lät som om hon inte fick någon luft stundtals. Jag gick upp vid 00,30-tiden och satte henne i mitt knä och så satt vi tills klockan var över 02 och då sov hon djupt och bättre. Visst kunde jag somna om men idag är jag seg som sirap och Svea är lite mer gnällig än vad hon brukar vara. Idag är det ju bröllop i Storbritannien och jag ser lite i fram emot att kolla in alla kungligheters kläder, om jag inte ligger och sover middag förstås (tror jag behöver det idag;)

Nu ska jag dricka min andra kopp kaffe för idag och se om jag blir piggare.........

Inga kommentarer: