tisdag 19 april 2011

Strålande sol...

...är det ute och här sitter jag inne och ugglar. Nävars, det är så att Svea sover middag och jag passar på att äta lite under tiden. Tycker om att få sitta själv och äta i lugn och ro. Det är samma sak på kvällarna, jag bara älskar och sitta och dricka te, i min superstora temugg när barnen har gått och lagt sig, lite tid för sig själv:) Busfian och jag!

Svea är så rolig nu (som alltid) och pratar och står i hela tiden. Hon har lärt sig mängder med nya ord och säger -Va ä dä? om det mesta. Den här veckan är hon "ledig" från dagis för grabbarna har ju påsklov och det är jätteskönt att slippa jäkta upp på mornarna.

I går lastade jag och Svea (hon sitter i vagnen) upp två pallar ved och vi ska nog gå bort till ladugården igen, när hon vaknar, för att se om det går lika bra idag. Hon är fantastiskt duktig att bara sitta i vagnen och titta på mig när jag "jobbar" när hon börjar gnälla lite så sjunger vi och det älskar hon:)



Suddig bild på Fredrik, när vi var i Stockholm, och satt och drack vin nere i Hötorgshallen, vårt favvohak;)

Igår var jag i Loftahammar och tränade, körde stenhårt och blev dyngsvett, så skönt. Har till och med klarat mig från träningsvärk (än så länge). Förra veckan körde vi stationsträning, dvs, att man gör olika öviningar på olika stationer, tex, plankan, upphopp, sittups mm. Första varvet 1½ minut och det andra 1minut. Det var cirka 10 olika stationer och vill man så kan man köra gärnet, vilket jag gjorde, var så stel i kroppen dagen efter att jag knappt kunde röra mig;) Men roligt var det!

Ha en fin eftermiddag gott folk!

Inga kommentarer: