lördag 2 april 2011

Frågestund!

Eftersom jag var så "duktig" härom dagen och spillde kaffe på min nya dator så blir det kanske lite längre mellan inläggen. Får ju vara på övervåningen där Svea inte trivs lika bra...hmmm! Ni skulle se hur det ser ut här, papper (ganska viktiga sådana;) överallt, utspridda över hela golvet och det är Svea själv som har varit "duktig" och hjälpt till med det!!!!. Nåväl, läste på Saras blogg (här) om att hon skulle ha en frågestund. Det vore såååååå roligt om någon ville fråga mig om någonting, vad som helst. Är det något ni undrar över med Svea när hon var "sjuk" (eller vad man kan kalla det) eller grabbarna, vilken min favoritfärg är eller hur många gånger per dag jag äter nu när jag är med i VV? Snälla fråga på, jag ska försöka svara så gott jag kan och det går ju att vara anonym!!!

4 kommentarer:

Elin sa...

Läser din blogg men har aldrig kommenterat, dåligt av mig! Är kusin till Fredrik, kanske inte säger dig så mycket :) Men i alla fall så undrar jag om det som hände Svea har fått er att se saker ur ett annat perspektiv? Uppskattar det lilla lite extra? Kramar på er, ni verkar vara toppenföräldrar!

Anonym sa...

Jag undrar hur inskolningen går till på er förskola? Kram Sofie À

Anonym sa...

....för 100 (??!) år sen va´ jag oxå me´ i VV & då fanns inget pointsystem utam vissa "doser" av hur mycket av varje sorts mat man fick äta.....t.ex. 4 rutor kolhydrater, 6 rutor protein osv....sen fanns det då tabeller för vad för kolhydrater/proteiner & vikten/mängden av hur mycket man fick sätta i sig.....ganska rörigt men man fick kläm på de´ me´ till slut!! :o))
Hur ser det nya systemet ut? Känns det lättare/svårare än pointsystemet?

Varför har lilla Sveisen varit vaken så mycket på nätterna på sistone?

Ha de´ gott i vårvärmen även om nu solen vägrar att titta fram här!!!!

Kramar från Pia

sara sa...

HEEJ! hoppas inte är försent med frågor! Jag är ju såklart nyfiken på vad du ska hitta på för spännande nu när svea ska gå på dagis?!kram kram sara