fredag 25 maj 2012

2½-års kontroll!

Ja, Svea var nog helt normal, ha, ha på sin kontroll på BVC idag. Skönt att kunna säga till dem att jag inte är orolig för något, mer än de vanliga sakerna man är orolig för med sina barn, ni som hängt här länge förstår/vet vad jag menar....ni andra kan återvända i bloggen till nov 2009-våren 2010. Kan bara inte förstå att jag (vi) fixade det och jag är så innerligt tacksam över att Svea idag är helt normal:)

Idag kom mamma och pappa upp med vår "lilla" stengrep som jag lastade av med "boxar´n". Frågade Fredrik om han har STORA stenar på sin mark?! ;)
Fixade sen ladugården, sopade, gav kraftfoder och mineraler och ett gäng ensilagebalar på det:) Mellan kraftfoder och grovfoder tog jag mig en välbehövlig kopp kaffe och två skorpor med kaviar, var GRYMT kaffesugen.

Tog med mig två kaninungar när jag stack till Tryserum och hämtade barnen, hade ju lovat barnen att göra det och det var populärt kan jag lova:)

Nu sitter vi på en altanen och värmen är TOTAL!
Nu blir det grillning av rådjur.....GÖTT!

Inga kommentarer: