lördag 12 maj 2012

Shhhhhhh!

Jag är hemma och myser med Svea och Elis. De stora grabbarna är i Liljestad och jobbar. Vi har inte gjort något särskilt förutom städat altanen lite lätt. Nu väntar jag på värme så att vi kan tvätta altanen och köpa nya dynor till våra gamla utemöbler.
Igår kväll så hade vi trevligt besök utav svärfar, Sanna och Connie. Fattar inte vad det är med mig, min tidsuppfattning fungerar inte längre.....klockan blev alldeles för mycket men det kanske har att göra med att vi hade så roligt?! Vi åt grillad dovryggbiff och vad jag tycker så blev det gott som fan;)
Nu lyssnar jag på min Spotifylista och just nu är det Yazoo med låten "don´t go".....Mmm!
Ikväll är det vårfest i Loftahammar, ska bli kul men det är ett jäkla projekt att få det att gå "ihop". Nettan och Göran är barnvakt åt Svea, farfar åt Svante och Elis, Oliwer som skjutsar (både dit och hem) och så kära svåger Mange som fixar mat åt oss också (det är knytis). Tack på förhand alla!

Inga kommentarer: