fredag 4 maj 2012

Fortfarande vab....

....Svea blev hemma idag med:( Hon hade 39,2 i temp vid 16.00 men har ändå varit "pigg" tycker jag. Vi har kört många ärenden till min kära make idag, diesel, middag, olja till traktorn från Gamleby och till slut postat viktigt brev i Viken. Ica fyren hade "jippon" utanför affären och där trollades det, gjordes ballonger (Svea fick en blomballong på huvudet), och vi köpte korv med bröd och festis för endast 5 kr styck (man kunde välja grillad karré, potatissallad och sallad för bara 10 kronor portionen men eftersom vi ska grilla ikväll avstod jag det, även om det så väldigt smarrigt ut och "billigt är gott" ;)
Fredrik kom hem "tidigt" idag (18.00) och nu ska vi ta en öl och njuta att det är fredag och att arbetet fortsätter i morgon;) Tro det eller ej men vi fick en bröllopsinbjudan på posten idag.....JIPPPI! Sååååå KUL!
Ha det gott!

1 kommentar:

Björköborna sa...

Det visste jag väl att ni skulle få. Vi andra fick ju inbjudan direktlevererade i brevlådan, men jag trodde nog att de inte åkte så "långt" som till er. :)