tisdag 29 maj 2012

Grönt veckoslut....

......var vi på i lördags barnen och jag och tre "lånebarn". Det var jättemycket att titta på men tyvärr var tiden begränsad då jag skulle skjutsa grabbarna till Viken förde skulle iväg på kalas.


 Kattungar har ju en tendens att bara bli sötare och sötare:)
 Jag och min stora "snart" 12-åring:) Vad åren går fort, det var ju inte länge sen han var bebis.

Idag har jag fixat ladugården, trimmat, tränat och ladugården igen. Igår planterade jag ihop med Bengt, så nu är det "bara" sju kartonger x 90 plantor kvar. Hoppas nu på lite regn för det är väldigt torrt i backen. Tjingtjong!

1 kommentar:

Filosofie sa...

Fick inte jag vara med på något foto från Grönt veckoslut? Det var så himla bra ordnat där tycker jag. Kul för barnen på ett enkelt sätt. Kram Dofie