torsdag 22 november 2012

Herre gud....

...är helt slut i mina bicepsmuskler, jag som ändå är ganska stark just där :)
Hon var tuff, instruktören men sååååå peppande! Första varvet körde vi 45 sekunder och andra hela 1 minut och 15 sek, har aldrig gjort det förrut och de där sista femton sekunderna brände bra kan jag tala om. Nu sitter jag här svettig och ska snart duscha efter det blir det te och krypa ner under ett täcke i soffan.
Måste bara tala om att jag även har gjort lite (tidig) adventsfint ute på altanen med granris och lite annat pynt. Ska ta lite bilder i morgon och om jag kan fixa det här med bilderna (på bloggen) ska jagvisa er vad fint det blev. Det är otroligt lätt att göra fint med "bara" lite ris av (gran, tall och en), mossa och blåbärs/lingon ris. Krukorna är de jag har haft blommor i, i sommar. Låter jorden vara kvar för då blir det enklare att få riset att sitta kvar.
STOR KRAM till ER alla!

Inga kommentarer: