måndag 5 november 2012

Kul helg!

I lördags var det pubafton på Ekbacken. Svea var hos Christel och grabbarna, Axel och Oliwer var här hemma.
 
Hade en helrolig kväll med många trevliga människor och kanongod soppa.
 
"Snajsade" till frisyren lite men kan säga att håret är lite för långt för att jag skulle vara riktigt nöjd ;)

 På dagen var Mathias och Marlene här med lite godis till barnen:)
 Madeleine, jag och Cissi var på G.

Daniel, Fredrik och Mårten plus "tusen" ölburkar!

Idag har vi fixat i ladugårdarna, haft ut fyra balar till korna i Härad, snyggat till utanför ladugården, skrivit fakturor, betalat fakturor (BLÄ!).
Vädret idag har varit VÄLDIGT grått och det var mörkt när jag hämtade barnen.....men varmt och gott inne med värmeljus tända gör ju att livet känns bra ändå :))))

1 kommentar:

Mia sa...

GO´KVÄLL! Satt o `läste ifatt`lite nu... jo, ni verkade ha kul på Ekbacken, synd att vi missade det...Jo, jag tycker att ni kan väl bygga nytt hus där i Käggla...skulle kunna tänka mig ett snyggt stort hus där på kullen...ovanför ladugår´n.Ja, både gult o vitt eller rött och vitt är ju snyggt...