onsdag 14 november 2012

TRE ÅR!

Idag är det tre år sedan Svea kom till oss :)
Kan inte fatta att det fanns ett liv innan henne, att hon inte har varit med oss andra jämt. Är så innerligt tacksam över våra tre barn och lycklig över att vi skaffade en "trea". NATURLIGTVIS hade jag varit superglad även om det blivit en pojke MEN jag tänker inte sticka under stol med att det var EXTRA kul med en tjej. Ha, ha Fredrik tyckte det verkade som om jag tyckte det var lika roligt som Svea i morse när hon öppnade sina paket, dockvagn, docka, halsband, klänningar mm. Hon är så otroligt "flickig" och man kan ju inte göra annat än "gilla" det. Hon älskar även att åka traktor och leka med Elis låtsashagelbössa, så hon har verkligen allt, från "två världar", om ni förstår vad jag menar:)))
 
 
 Lite trötta brorsor som hjälper till att sjunga och bära paket till syrran.
 Roligt med många paket.

 Mysigt att få gosa med pappa tycker Elis och Svante.
 Medans Svea och jag monterar ihop dockvagnen.
 Lite svårt att veta hur gammal man är ;)
Svea har ju varit på dagis idag, så vi har även sopat foderbord, haft ut ensilage, städat skräp och eldat,  mockat hönshus, käkat i Stjärneberg och efter det åkte jag och hämtade sötnosarna vid 14,30.
Snart gympa!

Inga kommentarer: