onsdag 21 november 2012

Jag som tog mod till mig!

Här hade jag tänkt visa er två bilder på min "vackra" kropp (he-he-he) men nu när jag skulle lägga upp bilderna hade jag inte tillräckligt med utrymme för fler bilder....vad menas med det egentligen??? Jag hade använt 1 GB men skulle nu kunna köpa till 25 GB för cirka 30 kr/ mån....hm! Hur ska jag göra?
Snart träning och efter det blir det "Bonde söker fru" mitt favvoprogram :) Längtar!
 Vet ni vad!? Jag har faktiskt lite träningsvärk (läs mycket) efter Easylinen igår. Gårdagens pass var inriktat på ben och satan i gatan vad jag känner (skön) VÄRK både på baksidan och på sidan av låren.

Idag har jag och maken varit en sväng till stan där vi köpte lite nya finkläder (det var "typ" 4-5 år sedan Fredrik köpte kläder) eftersom vi snart ska åka till grannlandet i öst och vara fina, i alla fall på kvällarna, på dagarna är det ju jakt som gäller :)))))

Tjingeling nu måste jag åka till Viken :)

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Konstigt det där med utrymme. Jag följer ju Elisabeth Axelssons blogg i USA och hon gjorde precis samma blogginlägg som du idag om att hon har fått meddelande om att hon måste köpa mer utrymme. Skumt. Åh vad kul det hade varit att shoppa med er. Och vad roliga ni är som gjorde det nu och inte när ni var i Sthlm förra veckan. Ni kommer att vara urtjusiga i Finland. Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Christel har skickat länkar till mig hur jag ska fixa problemet, tyvärr hatar jag att fixa med datorer så det lär nog inte bli några bilder på ett tag, tyvärr. Jag är ganska nöjd med mina klädköp och jag tror att du kommer gilla dem :) Kram!