torsdag 22 november 2012

Torsdag.

Idag har det faktiskt varit grått HELA dagen men förhållandevis varmt ute. Jag har gjort ladugården och haft ut bal till korna i Härad samt varit till Viken med min bil. Fick ju två tvåor på senaste besiktningen, handbroms som tog dåligt och att jag inte hade med mig nyckeln till draget (som är ett avtagbart skitdrag). Eftersom ingen nämnde något om någon nyckel på senaste besiktningen då det var blankt papper, så hade jag inte med mig någon nyckel heller.....Ett drag som inte varit borta sedan bilen monterades ihop sitter som berget kan jag lova. Inte blir det ett dugg bättre när någon (läs Fredrik) bryter av nyckeln i låset......så det var därför jag var tvungen att dra till verkstaden i Viken. Jonas fick slå, dra och vicka så till slut lossnade det... Så nu har jag en bil utan drag med en halv nyckel i draglåset och snart 4500 kronor fattigare, då ett nytt drag kostar så mycket. Tack för det!

Träningen igår var kanon som vanligt! Mia hade också träningsvärk så i vissa rörelser nästan skrek vi i kapp :) Nåväl det var det värt. Nu ska jag åka på en timmes easyline för en tränare jag aldrig varit hos förrut....har hört att hon är tuff, undrar hur jag ska orka ;)

Och i morgon är det fredag!!! Någon som har förslag på fredagsfråga till fb?
Hej då!

Inga kommentarer: