torsdag 24 april 2014

Min påsk!

Japp, då försvann påsken i ett nafs! Har haft det bra med goda middagar och lite arbete. Skärtorsdagen vältrade jag i Härad, det var kul och gick bra. Mamma och pappa kom förbi en sväng innan de drog till Finland. Kommer inte ihåg vad vi gjorde på fredagen men på lördagen var vi i Nora och plockade sten medans Svante vältrade. På söndagskvällen var vi hos Magnus och Christel på Björkö, där Mange bjöd på suveränt god mat (som alltid). Hade skitkul och herregud vad jag skrattade den kvällen :D :D På måndagen kom Hanna, Jens och Albin förbi innan de drog hemåt, kul att träffas.
Här kommer mängder med bilder, håll till godo!

Svea påskkärring:)
Min stora mellanpöjk.
Sven och jag fikar.
I traktorn.
Vältern funkade bra.
Älskade mamma och pappa kom förbi :)

Gillar inte alls när grisarna bökar upp vallen.
Provade göra knäckepizza, det blevgott.
Sven är påskfin.
Första (men inte sista) gången jag gör nässelsoppa, det blev supergott.
Älskling dricker öl på altanen.
Härligt med vårblommor.
Svea gillar att leka med Isa.

Jag och min älskling.

Solnedgång i Stjärneberg.
Svante kör cross och är jätteduktig.
Elis intresse är jakt.
Svea plockar sten i Nora.
Snygga arbetskläder måste jag säga :)

Göran och Fredrik njuter av några minuters ledighet :)

Inga kommentarer: